2012-07-08

Har funderat på en sak på sista tiden. Jag undrar hur många det är som kommer att skriva till mig på facebook, msn o på andra sidor om inte jag skriver till dom. Msn har jag inte varit inne på så ofta på sista tiden så där säger jag inget om. Men jag tror inte många skulle skriva till mig om inte jag skriver först. Undrar varför det är så. Saknar många vänner som man har haft en del kontakt med. Men nu på sista tiden så har man inte hört av dom. Vad gör jag för fel? Inte många som hör av sig till mig. Ibland känns det som att det bara är jag som ska ta kontakt med alla. Varför kan ingen ta kontakt med mig? Är jag ingen bra vän? Vill inte låta som att jag är bäst och så men jag tycker själv jag är en bra vän. Försöker finnas där för alla. Gör så gott jag kan. Jag vill att mina vänner ska må bra. Kanske är fel. Vill att andra ska må bra. Tänker kanske för lite på mig själv? Mår jag bra? Vill säga ja men vet inte om jag gör det. Inte mycket som går min väg. Kan alltid hoppas det vänder snart. Till helgen ska jag iaf till Kristianstad med en kompis och ska se spääx på Tivoliteatern i Kristianstad. Jag ser iaf fram emot det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0