110922

Ja, då testar man på att skriva bloggen i mobilen. Är nog inte många som följer min blogg men man skriver ju inte så mycket så det förstår man. Min bowling går framåt. Trivs riktigt bra i Albatross! Ångrar inget i att jag gick tillbaka till dom. Skulle aldrig ha lämnat den klubben. Har gjort 2 riktigt bra matcher och är med i A-laget. Den chansen skulle jag aldrig fått om man hade stannat kvar i laget i Malmö. Men frågan är hur länge till kan man spela? Får jag inte jobb snart så kan jag nog inte fortsätta med bowlingen. Min ekonomi är i kaos och det lär vara det ett bra tag om man inte lyckas få jobb snart. Ett under att man inte har knäckts ännu men det kanske bara är en tidsfråga innan man gör det? Imorgon får man nog tillgång till en dator igen. Jobbigt att vara utan dator. Skönt och få en imorgon nu när man har en helg utan bowling. Så man kan sitta o prata med vänner på msn. Se om man hittar på något. Måndag ska man till Ängelholm och se MIF vinna över Rögle. Hoppas vi på iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0