Här går fler än jag på dom ensammas promenad

Tiden den flyger fram. Nu är det lite mer än 6 veckor sen du lämnade livet här på jorden. Har inte visat så mycket utåt men viss tid har varit så jobbigt. Tänker på dig ofta. Fick ge beskedet om vad som hänt till en vän. Det var nog det jobbigaste jag någonsin har gjort.


Nu har snart första säsongen i Team Malmoe också gott förbi. Med blandat resultat. Är inte riktigt nöjd med min säsong. Är alldeles för ojämn. Har ett par matcher till så får försöka göra mitt bästa i dom så man kan få avsluta säsongen bra iaf. Sen vet jag inte riktigt hur jag ska göra till nästa säsong. Om jag ska byta klubb eller om jag helt enkelt ska lägga av för tillfälligt. Tills man får jobb så man har råd att spela. Men då känns det som man aldrig mer kommer spela bowling mer. Men vi får se. Det som sker det sker.

Nästa vecka ska jag hem till en gammal skolkamrat och hälsa på. Vi har inte träffats sen vi slutade 9:an 2000.
Ska bli jättekul. :)

Ibland känns det som man är ensam fast man har många underbara vänner omkring sig. Undrar varför det är så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0