Saknad

Efter ett tråkigt besked igår så börjar det smällta in. Känner en tomhet inom mig. Skulle ha gått hem till henne när jag tänkte jag skulle göra det. Tror inte det skulle kännas lättare för det. Kanske till o med jobbigare än vad det gör nu. Vi hade inte nån särskild kontakt efter det tog slut mellan oss. Hon smsade mellanåt. Då tyckte man det var jobbigt men på ett sätt också var det att man visste att hon fanns kvar. Hon kämpade mot cancern. Cancern vann tyvärr till slut. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Ska jag försöka få tag på hennes mor? Vad ska jag säga? Vet inte om dom vill veta av mig.

Kommer alltid att tänka på dig! Vila i frid! Sanna du har en plats i mitt hjärta! Var alldeles för tidigt för dig.

Tackar mina vänner för ert stöd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0