Kanske snart hemma igen.

Bowlingen i helgen gick inte som jag hade tänkt mig men det är ju inte alltid den gör det:) Kan mycket bättre. Nya tag på lördag. 2 dagar efter jag tagit bort min visdomstand. Dubbel bortamatch. Tror jag det blir. Det får gå som det går. Spenderade större delen av söndagen i bowlinghallen. Först match på morgonen för mig. Sen tittade jag på vårt F1 lag mot min gamla klubb Albatross. Blev väl en rätt spännande match som Albatross vann. Var kul att träffa sina gamla lagkamrater. Försökte få mig tillbaka. Se om dom lyckades eller inte efter säsongen.
Nångång kommer jag spela för Albatross igen. Det är jag säker på. Om det blir nästa säsong eller om ett par år.

Spelade en cup i klubben i fredags. Var också sådär oliiidligt spännande. Både gillas och inte gillas:P Jag lyckades vinna till slut så nu ska man spela nästa omgång imorgon. Hoppas jag. Annars får man spela på fredag. Hoppas det går lika bra då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0