Her lips, her lips I could kiss them all day if she let me.

Faktiskt sant;-)

Skulle egentligen få min visdomstand borttagen imorgon men blev ändrat tills måndag. Kanske bra eller dåligt. Fick en bättre tid denna gång. Nu ska jag dit på eftermiddagen. Fredag ska jag spela cupen. Min motståndare kom inte i tisdags. Tur för honom:P Jag hittade verkligen spelet i tisdags. Se om det kan hålla i på fredag. Sen på lördag blir det Arlöv och Staffanstorp. Arlöv vet jag inte hur där är men Staffanstorp ska det väl inte kunna gå sämre än vad det har gjort tidigare kan man hoppas.

Blir lite oftare nu som man sitter och skriver... Inte så mycket men det blir lite mer bloggat än vad man tidigare har gjort. Jaja, så är det...

Kommentarer
Postat av: Patricia

Va skoj att du har en blogg. Älskar att läsa om folks vardagar, intresse mm. Kram patricia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0