Ett ljus på jorden slocknat. En stjärna på himlen tänts

Efter ännu en natt med lite sömn känner man sig rätt sliten.

Kan fortfarande inte förstå att du är borta. Kommer bli en svår begravning på onsdag. Alla begravningar är jobbiga men denna är den jobbigaste jag har varit på.

Där finns nog vissa som tror att jag tar på mig skulden för vad som har hänt, kanske gör jag det. Vet jag inte kan hjälpa vad som händer men känns som jag gjorde henne fel. Är så många tankar som snurrar i huvudet.

Nu börjar man undra varför det tog slut mellan oss. Hade inte behövt göra det. Inte på det sättet. Vilket fel jag gjorde. Vilken idiot man kan vara ibland. Saknar dig så mycket! Vill träffa dig! En vacker dag så kommer vi ses igen. Tänker på dig så mycket. Tänker på dig, oss och våra fina stunder tillsammans.

Vila i fred! Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0