110424

Jag ska inte gilla några tjejer från och med nu. Alla jag gillar får pojkvänner. Självklart är jag glad för deras skull att dom har hittat någon. Har väl mig själv och skylla. Varför skulle nån bli intresserad av tråkiga mig? Ingen som knappt vill prata med mig. Jag är tydligen så tråkig. Dock ingen som vågar säga det direkt till mig. Bara att ignorera mig. Inte skriva något till mig. Ibland känns det som att det är bara för att jag smsar eller skriver som man får svar ibland. Ingen som tar kontakt med mig. Ibland känner man sig så ensam.

Sista tiden har man känt sig så ledsen. Har saknat en person väldigt mycket. Har tänkt på hur det hade varit om man inte gjort så. Dumt och tänka så men jag ångrar ändå det. Hur hade livet sett ut om det inte hade blivit som det blev? Hade hon levt? Man ska inte tänka så men tänker så ändå. Tänker på henne hela tiden. Kollar fortfarande på busshållplatsen på Amiralsgatan om hon står där. Men man blir lika ledsen varje gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0