Filmkväll

Igår hade jag filmkväll hos mig. Veronika, Fia och Erik var här. Vi såg Scream 1-2. Sen var det dags för Fia och Erik och bege sig hemåt. Klockan närmade sig 00.00 och dom hade drygt 10 mil och köra hem. Veronika stannade kvar ett tag till och då såg vi på Braindead. Gillar man inte blod så ska man inte se den men annars ska ni se den=)

Nu börjar det hända grejer i badrummet. Nu har dom lagt betongen på golvet. Nu är det bättre. Nu får man kanske inte lika lätt att få besök av ovälkomna råttor:P

Skolan går väl framåt. Har fått lite olika projektarbeten nu. Gillar inte nått av det... Men det ska göras.

Har sett Scream 3 nu. Har sett alla nu. Nu kan man se framemot 4:an:) Och sen ytterligare 2 filmer.

Nu har man varit sjuk i 2 veckor. Fast är nästan helt bra nu. Har bara lite hosta som inte vill försvinna. Idag har jag inte hostat så mycket under dagen men har hostat mer o mer desto längre kvällen har gått. Tyvärr så dela man med sig hostan till Veronika. Ledsen för det. Hoppas du blir bra från det snart.

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej Mattias!

Ja tack för en trevlig kväll i Fredags, nu måste ja ju se alla Scream som är kvar, synd vi missade 3an, hur många finns det i serien?

Bra att ditt badrum går framåt o glöm inte kolla in min blogg o kommentera lite :-P

/Fia

2010-05-30 @ 13:01:11
URL: http://wwwsofiasvarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0