Praktiken snart slut...

Jaha, Tiden går verkligen fort. Nu ska man snart börja skolan igen. Nu har man snart varit på praktiken i 4 veckor. Är bara imorgon och på onsdag kvar. Längtar redan till nästa praktik period som jag hoppas även den blir på kommunteknik. Trivs jättebra där. Härliga arbetskamrater. Har inte gått en dag där som man inte har skrattat. Kanske därför tiden har gått så väldigt snabbt. Den går ju snabbt när man har roligt sägs det ju och det kan man ju inget annat än att hålla med om.

Har varit på bl a Casina Cosmopol. Stadsbiblioteket, St: Gertrud, Tekniska museet och på en del brandstationer och jobbat på...


Vad har mer hänt? Har fått reda på att snart är det dags för renoveringen av badrummet. Det börjar dom nog med om 2 veckor.

Sen har man varit i Glimåkra. Skulle upp dit och pyssla lite i trädgården men då det var dåligt väder så körde vi till Osby där mormor skulle hälsa på sin syster. Så körde jag till Kristianstad för att hälsa på gamla klubbkamrater. Då dom fattades en man så fick jag ställa upp och spela. Det gick ju som det gick. Då jag hade lånegrejer. 164 i snitt på 8 serier.

Nu längtar man tills säsongen drar igång igen.

Tack till dig Veronika som tittade till Nisse när jag var iväg:)
Blev en glad överraskning att du var i lägenheten när man kom hem:)

Blev en kort uppdatering. Kommer kanske imorgon. Men bara kanske:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0