Nu är det snart slut...

På praktiken då...

Sista dagen imorgon. Tycker det är så trist. Men ska se om man kan lösa en sak med det iaf. Man kan ju alltid fråga.
Men det ska bli kul att komma till skolan också men hade gärna varit kvar på praktiken också.

Idag har jag gjort av med en cykel. Nu kommer den till användning. Annars skulle jag ha kastat den. Nu har man en kvar som jag antagligen ska kasta när man får tummarna loss till det.

Har försökt få ihopa en presentationstext om mig själv. Är det bara jag som tycker det är så svårt att skriva en liten presentation om sig själv? Lite tips på vad man ska skriva får ni gärna komma med. Vad vill ni veta?


Om drygt 2 veckor så ska dom börja renovera badrummet. Ska bli skönt och få det gjort. Sen funderar jag på ommålning i resten av lägenheten. Här kan ni också få komma med tips om färger och så:)

Det är rätt många som läser men få som kommenterar.

Nu väntar sängen för inatt.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Jag vill veta ALLT! Skriv skriv skriv! Och ja... det är skitsvårt att skriva en presentation.



Det är alltid för få som kommenterar. Men när man har noll kommentarer så får man vara glad för en dåå och dååå!

2010-05-11 @ 23:12:28
URL: http://strumpgeten.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria

Jag tycker det ska vara himmelsblått i hela lägenheten! Det skulle passa dig utmärkt!

2010-05-12 @ 07:49:30
URL: http://greatdanemaniac.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0