Varför...

Det är en fråga man kan ställa sig ibland... Varför gjorde man det... Varför gjorde man inte det... Ja, varför?

Det är frågan jag ställer mig om utbildningen... Antagligen för jag tänkte att det skulle leda till arbete sen... Nu känner man bara att man vill hoppa av utbildningen men så kommer det inte att ske. Så lätt ger jag inte upp. Men Det känns inte så positivt nu... Har gjort 2 prov på lika många dagar och båda gick likadant! Det gick inte alls bra! Det kändes bra i början idag... Men sen gick det bara neråt.

Nu ska vi påbörja sista kursen med el på måndag. Se hur det går... Hoppas det går bättre än vad det gjort hittills...

Man undrar vad som hade hänt om man hade jobbat kvar på Serviceförvaltningen/Stadsvicevärdarna. Om man hade fått jobb där eller hur det hade gått... Hade man inte fått jobb så hade man stått utan något idag...
Det är något man aldrig får reda på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0