Bort med det gamla och in med det nya

Idag har jag monterat ner min gamla tv-bänk och satt upp den nya.
Så här ser det ut nu. Tyvärr har jag ingen före bild:P
Tv-bänken är ny och den jag har DVD-filmerna



Lägenheten känns lite större nu när jag har bytat tv-bänk. Sen ska jag fixa lite. Ska prova och göra om lite men får se om det blir av:P

Kursen jag går nu känns lite lättare. Ska göra en övning på tisdag. Läraren säger att den ska vara svår men den verkar lätt. Men det får vi se på tisdag. Sen är det prov på onsdag. Hoppas man kan få ett prov godkänt direkt.
Får ta en dag i taget.

Kollade lite på melodifestivalen... Kan väl inte säga att jag tyckte det var rätt låt som vann men hellre den än Salem Al Fakir... Den är i klass med Malena Ehrman. Eller kanske lite bättre men kass var den!

Nu tittas det på Bruce den allsmäktige. Sen blir det nog sängen. Ska till baltiskan och kolla på Team Malmoe när dom spelar.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Oooh! Vilken liten och lagom tv-bänk. :-)

2010-03-14 @ 13:43:46
URL: http://strumpgeten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0