Kristianstad-Grand

Helgen har då tillbringats i Kristianstad.

Tog ett tidigare tåg för jag ville vara framme i god tid innan jag skulle träffa Fia där. Kanske var tur det men det hade kanske inte krånglat med nästa tåg. I Lund växlade dom tåget på fel spår. Dom växlade så vi var på väg till Helsingborg. Dom fick snällt ta och vända tillbaka till Lund. Sen efter det lilla missödet gick det som på räls. Väntade en stund på resecentrum i Kristianstad på Fia. Sen fick vi vänta ytterligare en stund för Emma skulle komma hem senare... vi kom till Emma och gjorde oss färdiga för utgång. 2 öl senare så tog vi bussen till stan. Gick till Grand. satt där en stund o bara lyssna på musiken. Fia och Emma dansa lite. Jag är inte så mycket för att dansa. Sen tog vi oss en dricka. Sen när väl Arvingarna började spela så gick det en stund så kom där fram en tjej och började prata med oss. Hon drog upp mig på dansgolvet. Då fick man dansa ändå... Ja, riktigt drog gjorde hon inte. Hon frågade och jag sa först nej men hon gav sig inte:P Man gav det en chans... Jag dansade inte bra men hon tyckte nog det. Hon ville knappt släppa mig... Hon tröttnade nog till slut då hon gick iväg. Var kul att nån helt främmande bjöd upp. Trodde aldrig sånt hände mig:P Fast det kommer vara som Magnus Uggla sjunger. Dansar aldrig nykter...:-)



Jag, Fia och Emma på Grand!
När vi skulle hem så stod vi och försökte få tag på en taxi. tog ett tag. Var flera som bara körde förbi. Så vi bestämde att vi skulle gå bort till pölsemannen och köpa korv men just när vi började gå dit så stannade en taxi vid oss trots vi inte alls visade att vi skulle ha en. Så det bidde ingen korv. tog taxin hem till Emma. Blev en liten längre runda för taxichauffören körde fel. Men vi kom hem till Emma till slut. 4.30 däckade vi alla.... Vaknade 10.30. gick och handlade frukost. Sen käkade vi frukost och titta på melodifestivalen 50 år eller vad skivan hette:P Lite allsång hos Emma:-)


Kommentarer
Postat av: Fia

Hej Mattias!

Den bilden är ju riktigt bra på oss ju :-)

Tack för en kul helg o vi hade ju riktigt kul eller hur?

/Fia

2010-03-29 @ 22:47:37
URL: http://taxliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0