Äntligen!

Blev en tidig morgon idag då jag körde min kusin till Svågertorp idag. Är förvånadsvärt pigg för att ha varit uppe så tidigt. Nu har man snart fått i ordning i lägenheten igen. Idag ska även vaktmästaren komma och kolla på värmen och se varför den har lagt av i badrummet. Sen har man kanske varmt i badrummet igen:) Ska bli najs.
Vad mer händer idag? Händer nog inte så mycket.

Ska ändra om lite till i Lägenheten för att kolla lite lösningar och så... kul och experimentera lite.

Och imorgon är då man ska göra en övning i skolan... Ska bli kul men samtidigt så är man osäker på om man ska klara av den men man får göra sitt bästa. Mer kan man inte göra.

Hoppas tiden är går snabbt. Längtar tills man får spela matcher i bowling igen. Och vill börja i den nya klubben! Är väl drygt 3 månader innan det drar igång! Lååång väntan...


Bland miljoner nallebjörnar
så är det ändå du som är
ljuset i mitt liv.
Bland miljoner nallebjörnar
så är ändå du som strålar
klarast av dom allt jag ser
Nallebjörnarna är söta och
vackra och likaså du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0