.........

Gårdagen var en av dom tråkigaste dagarna man har varit med om. Började bra när man vaknade upp med den underbaraste tjejen! Önskar tiden stannade där... Man skulle ju spela bowling! Kände det när han frågade om jag var sugen på att spela men f-n att jag inte sa nej!
Vet ärligt talat inte hur jag ska göra! Inte kul med bowling nu. Saknar tiden i Albatross! Där trivdes jag ordentligt! Går i funderingar på om man ska börja där igen eller om man ska vara kvar här... Eller jag vet vad jag vill men om det är möjligt är en annan sak... Synd att det kostar mkt att pendla! Och flytt till Kristianstad vet jag inte om jag känner för iheller. Hoppas allt blir bättre snart!

Svart Eko Svart Eko...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0