Börjat utbildningen

Då har man börjat skolan nu... Varit i skolan 2 dagar nu. Varit introduktionsträffar. Varit korta dagar. Skönt med en lugn start. Nästa vecka blir också en lugn vecka. Har redan fått ett projektarbete som vi ska göra. Hoppas det kommer gå bra med utbildningen... Men det ska det säkert göra=)

Bussresandet kommer säkert vara drygt. Idag kom man till skolan 09.01 och jag skulle varit på skolan 08.30. Men bussen var sen så man missade den andra bussen precis. Men jaja...

Bowlingen har kört igång igen. Har inte alls gått bra på träningarna och så ska man spela match imorgon. Man undrar lite varför man blev uttagen till match... Men men jag ska göra mitt bästa imorgon... Det ska f-n ta mig gå bättre imorgon=) Ska visa att jag är en bra bowlare!! Jag vet jag kan!

Ikväll ska jag till Veronika! Ska se film och ha det mys=) Imorgon ska hon med och se när jag bowlar. 

Och nu kommer det en månad man får mkt pengar över=) Får försöka spara denna månad... Man hade mycket övertidspengar från jobb och sen får man semesterersättningen också. Härligt tillskott i ekonomin. 

Nä, nu ska jag göra mig i ordning. See ya!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0