Rätt negativt...

Den här utbildningen jag går... Var inte riktigt vad man hade tänkt sig. Den här j-a matten! Jag är usel på matte. Nu har jag läst ellära och 3 fas. Har inte alls gått bra. Jag är säker på att jag kommer misslyckas med den kursen... Undrar vad som händer då... Får man fortsätta utbildningen eller man kastas ut om man inte klarar det? Vad gör man om man blir utkastad? Då lär allt gå åt helvete! Man ska se positivt och det har jag försökt! Jag kommer inte klara den här elläran...

I lördags var jag på en födelsedagsfest hos Emma. Veronika var också med. Det var riktigt trevligt. Det bjöds på potatisgratäng och fläskfilé. Var riktigt gott! Sen tittade vi på melodifestivalen. Var ingen direkt jag gillade. Var nån som gick att lyssna på... Blev lite os tittande också. Sen spelade dom andra ett spel som heter Galenpanna. Jag är inte så förtjust i att spela såna spel. Men kul att se på dom andra när dom spelade. Man var hemma rätt sent den natten=)

Var i Växjö igår(Måndag 22/2) Såg Växjö Lakers-Malmö Redhawks Efter drygt 2 minuter så stod det 2-0 till Växjö! Illa! Efter första perioden stod det 5-1. Jag och min kompis gick bort till Max och käkade i periodpausen. Kom dock tillbaka när det var 3 minuter kvar av andra perioden och då stod det 6-1. Det resultatet hade jag på resultatlotter. Men det blev 6-2 tillslut. Blev en sen natt det också. Var hemma 03.00 i Malmö. Nu är det Troja/Ljungby på fredag och då får dom ta och skärpa sig och köra över dom!!


Kommentarer
Postat av: Fia

Hej Mattias!

Javisst hade vi trevligt på emmas födelsedags fest i lördags? det var riktigt kul tycker ja :-)

/Fia

2010-02-24 @ 20:21:12
URL: http://taxliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0