Den senaste tiden...

Nu var det ju ett bra tag sen man skrev. Ingen mening med att lova att man ska skärpa sig. Man håller inte det ändå...

Nu har man pluggat i 1 månad... Det har inte varit så roligt än. Bara en massa matte typ. Dessa 3 veckor har varit riktigt jobbiga. Haft samma lektion från 07.30 till 15.30. Vet inte hur man kommer klara det men hoppas på att jag klarar det. Ska ha prov på fredag om man kan gå i skolan då. Har dragit på mig halsont och feber. Men men det får gå som det går...

I Helgen spelade jag brocupen! Var för en gång skull roligt och spela bowling. Första matchen vann jag med 6-0. Gjorde 556 på 3 serier. Inte riktigt nöjd men som sagt det var kul att spela! Andra matchen vann jag med 4-2. Det var en rolig men riktigt spännande match iaf dom 2 första serierna:P Första vann jag med 6 poäng. Andra vann han med 8 poäng. Sista serien vann jag rätt stort. Gjorde 644. Tredje matchen gick inte alls bra. Men man kan ju inte vinna alltid. Får ta revansch nästa år. The next season i play in yellow...

Var ju på konsert med Veronika och såg Depeche Mode! Sjukt bra konsert! Att man inte har lyssnat på dom tidigare:P Eller har säkert hört några låtar fast man inte tänkt på att det var Depeche Mode! Men grymma var dom!

Dagen idag har man mest tittat på film. Suttit vid msn och pratat med kompisar. Har sett fyra avsnitt från fjärde säsongen av Prison Break. Ska väl snart dra igång nån film till... Vet dock inte vilken...
Här har jag och Nisse legat större tiden under dagen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0