Conquest of Paradise

Nu var det då dags igen.

Nu är det då drygt 1 månad sen man slutade skolan/Praktiken. Gick väl inte riktigt som man planerade men när har det gått som man planerar?

I år har man varit mycket på hockey men det är för att man har fått ett årskort till MIF. Jag har hittat mitt segerrecept på hur MIF ska vinna:) Låt oss säga på dom 6 senaste matcherna eller nått så har jag gjort en sak inför alla matcher förutom i en. Och den matchen förlorade dom. Så ska fortsätta att göra den saken inför varje match nu:P Se hur länge det fungerar.

Bowlingen går bra men känns dåligt för det mesta. Men har tappat sugen/motivationen lite nu. Blev inte som man tänkte riktigt i den här klubben. Men kanske blir bättre. Vet vad jag vill men som jag har skrivit förr så har man ingen möjlighet till det.

Och så har snön kommit. Lite jobbigt men inget man inte klarar av:) Men vinterhalvåret är den tiden man gillar minst. Har inte så mycket värme i lägenheten så man sitter och fryser och det är så kallt när man vaknar om morgonen. Så längtar till våren/sommaren med värme.

Nästa helg så är det 3-manna DM i Lund som gäller. Sen går det bra där så får man kanske åka o spela 3-manna SM i Stockholm tror jag den spelas i:) Men vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0