Liten uppdatering

Jag vet inte vad det är som gör det men jag gillar inte kalas eller vad det kan tänkas vara. Där man måste köpa presenter för att få komma. Visst kul att få presenter men att det ska vara ett tvång. Alla har inte mycket pengar.

Men hur är det egentligen? Om man ska på bröllop. Är det ett tvång att köpa presenter?

Jag brukar oftast tacka nej till kalas där man är tvungen att köpa en present för att få lov att komma. Man har velat men man har inte kunnat köpa en present.


Nu börjar snart bowlingen igen. 17 augusti. Första träningen. Ska bli spännande och se hur det går. Känns som evigheter sen man spelade bowling. Kommer inte ens ihåg när jag spelade senast... Men det ska bli kul nu när man har kommit tillbaka till Baltiska bowlinghallen och nästan min moderklubb.

Skolan den går framåt. 19 skoldagar kvar sen en månads praktik. Efter det så är man förhoppningsvist anställd för något företag. Men vi får se.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Jag gillar inte heller kalas... Om det inte är den sortens kalas man ska gå på där man känner någon som ska gå som har köpt present som man kan skriva in sig på kortet med. Typ ta en genväg. Är det oetiskt?

2010-08-04 @ 00:19:46
URL: http://strumpgeten.blogg.se/
Postat av: Patricia

Kommer skriva ett inlägg ang Presenter mm i min blogg. Läs sen och hör min åsikt. Försökte skriva den här men fick ej plats så ska ta en helt allmän diskution om de. !!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0