Debut i Bulltofta

Gjorde då riktig debut i Bulltofta i helgen. Spelade ju träningsmatch förra onsdagen. (26/8-09)
Den matchen förlorade vi. Jag gjorde 794. Borde ha varit mycket mer med tanke på den start jag fick.
Klart ett godkänt resultat.

I Helgen var det då seriematch. Startade bra med 230 något. Andra serien 187 och tredje serien 167.
Inte nöjd med den. Avslutade med 216 och fick ihop 805 p. Vi vann med 16-4.

Vet inte riktigt hur jag ska göra med bloggen. Är ju usel på att skriva i den. Ska jag bara skriva om hur det går för mig på bowlingen eller ska jag skriva om annat också?

Vad tycker ni som läser? Om det är någon som läser?

Ja, ni som har lunar, har kanske märkt att jag inte finns där längre. Dels så har jag tröttnat på den sidan. Sen var där en fjortis som hotade mig och blandade in även in Sanna och min mamma i det... Då tänker ni säkert varför anmälde du det inte till polisen? Jag tror inte att han skulle våga göra något. Jag vet vem det är... Anmälde han dock till lunar crew så han har fått en varning där.

Nu har jag inte mycket mer att säga. Längtar tills helgen då det är match igen=)

Glöm nu inte och kommentera om hur ni tycker jag ska göra!

Ciao! Vi hörs! Tack o Hej!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Tycker du ska skriva massa om allt möjligt som faller dig in! :-)

2009-09-07 @ 19:47:04
URL: http://strumpgeten.blogg.se/
Postat av: anna-maria

Skriv om vad du vill. Det är ju intressant att veta allt som händer dig, vare sig det är bowling eller kärlekslivet typ...



Men du måste fan bli bättre på att uppdatera bloggen, Mattias! :P



Det är så kul o läsa bloggar tycker jag, så kom igen nu!

2009-09-08 @ 13:45:09
URL: http://blogg.greatdanemaniac.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0