Bowling

I lördags var jag i Kristianstad och kollade på Albatross BK-Bulltofta BK. Var trevligt och träffa gamla klubbkamrater. Bulltofta vann med matchens sista slag. Man visste inte direkt vem man skulle hålla på:P Nä, men jag höll ju såklart på Bulltofta eftersom jag spelar där=) Men men det var ju bra att det blev spännande=)

Själv spelade jag på Baltiskan idag söndag. Mötte Pilgården först där vann vi med 17-3 och jag gjorde 860.
Andra matchen mötte vi Team Malmoe. Har aldrig sett ett lag som har så mycket flyt som dom hade. Och då har jag spelat bowling i 15 år.. Dom vann med 12-8. Borde vara 12-8 till oss. Jag gjorde 754. Är väl knappt godkänt. Är inte riktigt nöjd med det. Nu är det en vecka tills nästa match...

En kompis kom ner och kollade på första matchen. Var kul=) Det gick ju bra då=) Du får vara med på alla matcher:P Ska förklara det du frågade i din blogg antingen nästa gång vi pratar på msn eller när vi ses=)
Och så ska jag se om jag kan svara på det andra du ville prata med mig om:P

Då fyller man snart år... om 18 dagar närmare bestämt. Då blir man 25 år. Se vad som händer den dagen. Är ledig från jobb iaf:P Blir väl att man hittar på nått med älsklingen. Firar ju 6 månader den 3 okt. Jobbar dock den dagen... Inte kul men men man måste ju jobba för att få lön=) Får ju lite extra när man jobbar helg. Bara olyckligt att det skulle infalla på 6 månadersdagen... Men vi ska nog kunna hitta på något på kvällen ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0