A-lags debuten och lite annat smått o gott

Debuterade då i A-laget i lördags. Började bra med 619 på 3. Sen gick det inte alls i sista då det bara blev låga 164. Nu återstår det och se om det blir i A-laget jag ska spela i igen eller om man blir nerflyttad i B-laget. Får man reda på onsdag. Vill ju givetvist spela i A. Vilket fall som helst så får jag möta gamla klubbkamrater. A möter Kulladals BS F och B-laget möter Team Malmoe som tidigare var Söderkulla bland annat. Söderkulla gjorde misstaget och gick ihop med Elbogen/N6. Snart sjunker detta laget i graven också som alla lag som Elbogen går ihop med gör. Att inte andra lag fattar det. Jo, Kulladal och Öresunds BS fattade och tackade nej vad jag har hört.

Nu till något annat. Nu har man blivit kattägare igen. Till lilla Nisse. Han gillade tydligen inte flytten till Karlskrona. Konstigt för det var en fin o mysig lägenhet. Tyckte jag o Sanna iaf. Tydligen inte Nisse=) Han verkar trivas här men kanske för tidigt o säga? Han är så kelen. Man får knappt vara ifred här=) Men kul att ha han här. Tyvärr så känner jag av min katt allergi... Är typ bara mot han jag känner av den. Men gjorde inte det på ett tag sista tiden jag bodde i Kristianstad. Men men jag har nässpray o den verkar fungerar... Så det löser sig.
Vill inte ge bort han=)

Nu närmar det sig att man fyller 25 med stormsteg. På torsdag blir jag 25 år. Och det bästa av allt jag är ledig=) Är tänkt jag ska jobba i helgen men då jag ska spela match så bytte jag en dagen med en kollega så jag jobbar bara en dag i helgen.

Säg till om ni vill komma o hälsa på under torsdagen=) Så man vet att man ska vara hemma=)
Nisse har hittat sin plats=)


Kommentarer
Postat av: sara

hej vad roligt att nisse trivs hos dig...

2009-10-02 @ 13:41:49
Postat av: MatteN

Javisst, är det kul... Hoppas allt är bra med dig... Slutat med bowlingen?

2009-10-03 @ 19:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0