A-lags debut

Debuterar i Bulltoftas A-lag på lördag. Ska bli kul=) Hoppas man kan hålla nerverna i styr och spela sitt spel. Skulle vara kul att spela ett par matcher i A innan man åker ner till B-laget igen. Fast jag ska göra mitt bästa så jag stannar kvar i A sålänge som möjligt=)

Då är det 2 veckor tills man är 25 år. Tiden den går... Jobbet går bra. Har börjat bli lite tråkigt men det går. Finns inte mycket att göra på eftermiddagarna och man har fått åka själv nu ett tag. Tiden går fortare när man har och göra och när man åker med någon annan. Tycker den första tiden på jobbet gick hur snabbt som helst. Nu känns det som tiden har bromsat in ganska rejält. Aja, men så är det ibland.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer... Kommer mer en annan dag... Lär bli på måndag eller nått=) Kanske tidigare man vet aldrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0