Veronika, hockey och så lite bowling

Nu sitter jag här och ska uppdatera bloggen lite... Men vad ska man skriva...

Har varit på två matcher nu och sett Malmö Redhawks vinna. Först mot Västerås då vann dom med 3-2 och så igår mot Bofors. Då vann dom med 6-2. Var där båda gångerna med Veronika. Nu får man se när nästa match blir av.

Och bowlingen behöver man inte skriva något om... Inget kul att läsa ändå:P
Det är så himla tråkigt just nu... Varför? Ingen aning. Men hoppas det vänder snart igen att man tycker det är kul igen.
Går ett rykte om vart laget ska spela nästa säsong... Flyttar dom till den hallen så byter jag klubb eller lägger av. Aldrig att jag har den hallen som hemmahall igen. Ja, nu vet ni som vet vart jag har spelat vilken hall det är...
Men vi får se hur det blir...

Jaha, vad mer ska man skriva... Mycket som har hänt men orkar inte ta upp allt här... Har blivit en liten uppdatering iaf... Kanske inget intressant men men alltid något...
Heja Malmö!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0