Ny praktik

Börja en ny praktik idag. Kul att testa på något nytt men att ta sig dit och hem är inte så roligt! Men man vänjer väl sig till slut. Jobbar nu i Staffanstorp på ett recycling företag. Idag har jag fått köra lite truck. Banda lite pallar. Imorgon blir det nog lite mer och göra. Får se hur det går...

Ska försöka berätta lite om dagens bravader...

Tog bussen från Södervärn 05.54. Tidigt... Jag begav mig ut 05.30 för jag trodde det skulle vara bra. Hade det varit också om det inte hade blåst typ hela natten så alla cyklar i cykelstället hade ramlat och då över min cykel... Var bara att sätta dom andra cyklarna på plats så man kom åt min cykel... Sen när man väl kom iväg så var det ju givetvist motvind... Precis som det inte räckte med att alla cyklarna ställde till det... Jaja, men jag var faktiskt på plats på Södervärn 5 minuter innan bussen gick. Var framme på jobb 06.45 eller nått... Sen gick dagen rätt snabbt.
Mer om jobb kommer senare....

Bowling känner jag inte för att skriva om men borde egentligen göra det så det blir väl lite om det också...
Har  inte gått så bra sista tiden... Eller ja i Västervik och Tranås gick det faktiskt bra... Men sen fick jag spela i Staffanstorp... Inte ens lönt och ta upp det. Har inte kunnat spela där sen dom förstörde hallen med laminat...

Jaha... Vad mer ska man skriva om... Ja, MFF blev ju faktiskt bästa skånelag i Allsvenskan i år! Är nog det enda positiva. Bättre lycka nästa säsong!

Det var lite för denna gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0