Karlskrona

Har idag varit och hälsat på Anna-Maria och Henrik. Och så lilla Maja. Var där med en underbar tjej! Jag startade dagen med att spela dubbelmatch på Baltiskan. Det gick inte bra. Vi mötte två lag som hade så mycket flyt så man trodde dom spelade för Team Malmö. Har inte mött något lag från Baltiskan än som inte har så mycket flyt. Bk Thule the slow bowlers stod för motståndet i andra matchen! Den borde vi ha vunnit med lite flyt som man inte har som klubb utanför baltiskan...

Aja nog om det... Veronika kom ner till andra matchen och kollade på den... Kan inte ha varit roligt... Jag hade inte någon av dom bättre dagarna på banorna... Men efter det så körde vi först hem morfar som också hade tagit sig ner för att titta. Sen fick vi hämta morsan också... Så det tog lite längre tid än planerat att komma iväg...
Blev lite mer bowlingsnack men nu är det verkligen nog med det:P

Då kom vi äntligen iväg! Väl framme så mötte vi upp Anna-Maria och Henrik på City Gross. När vi kom till dom så fick jag försenade födelsedagspresenter av henne. Fick 4:e säsongen av Prison Break och 100 kr presentkort på Dress Man=) Tack så mycket för det! Sen gick vi och åt på en pizzeria där i kvarteret dom bor. Åt en räksallad. Var god. Borde börja äta sallad lite mer:P Tack Veronika för att du betalade idag. Kommer bjuda igen nån dag då jag har fått lön=) Sen gick vi upp till deras lägenhet igen o pratade lite. Kollade lite på tv en stund. Sen var det då dags för hemfärd. Var inte så roligt ändå... Ljuset på instrumentbrädan fungerade inte... Fick köra med lampan i taket igång. Men när vi kom till Tollarp så gick det igång...

Vad har mer hänt... Har tagit vaccinationssprutan... Fick inte så mycket biverkningar... Fick lite ont i armen på kvällen som höll i sig på förmiddagen. Sen har jag inte känt av det så mycket... Skönt att det blev så lite. Man var beredd på mer.

Annars har man umgåtts rätt mycket med Veronika! Har varit så mysigt och underbart! Och imorgon/Idag ska man gå på hockey... Se om jag hittar någon o gå med men annars så löser jag det=)
Får komma mer en annan dag.

Haj

Kommentarer
Postat av: Veronika

Hon låter som en bra tjej den där Veronika. Lite ego varning.

Men det var en mysig dag!

2009-11-15 @ 01:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0