Allt möjligt kan stå skrivet...

Den här helgen kommer kännas lite skum men det kommer ändå bli en skön helg! Har ingen match i helgen trots att det är spel... Men jag är inte uttagen. Är faktiskt skönt. Det trodde jag faktiskt inte att jag skulle tycka när jag kom till den här klubben... men men man är väl i en djup svacka eller nått... Hoppas den vänder när bowlingen drar igång igen i Januari...

Nu börjar det närma sig beslut typ om man ska få behålla lägenheten eller ej... Undrar vad man ska göra om man inte skulle få ta över den... I December ska han säga upp lägenheten... Det ska säkert lösa sig på ett eller annat sätt.

Men annars vad händer? Umgås rätt mycket med en underbar tjej! Att gå ut och promenera med dig är så mysigt. Man kan gå hur länge som helst bara man har sällskap av dig. Man minns den gången vi gick i 3 timmar. Det kändes inte alls som 3 timmar. Man blir liksom varm i kroppen att bara tänka på dig.

Idag på jobb har vi monterat lite möbler... Så nu kommer man väl drömma om Ikea möbler... Ska man se det som en mardröm då:P Kommer kanske vara trött på ikea sen... Ska montera möbler från Ikea nu i 4 dagar är det sagt... Tror det blir fler dagar... Men vi får la se hur det blir... Sålänge man har något att göra så är jag glad=)
Nu har sonic syndicate börjat spela på baltiskan i Malmö har för mig dom skulle vara förband till Takida.

Och förresten... Har ni en stor kattlåda som bara står o samlar damm så kan ni höra av er till mig=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0