Bowling

Nu har man en period igen där man tycker bowling är så tråkigt... Funderar på hur man ska göra... Förhoppningsvis så blir jag inte uttagen till helgen som kommer... Lär inte säga att jag kan iaf. Känner inte för att spela... Där är inget inom bowlingen som går min väg nu.. Bara mottgångar... Fick höra att jag har resultat för att vara med i A-laget... Undrar om han har sett fel då... Har inte haft så många resultat som gör att man borde vara med i A-laget...
Jag ska iaf inte spela nu på ett tag... Så hoppas man får motivationen och att man snart känner att det är roligt och spela igen...

Blev ännu ett kort inlägg... Står stilla... Vet inte alls vad jag ska skriva...(Utfyllnadstext) typ:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0