Livet börjar ljusna

Nu börjar livet äntligen bli bättre. Nu har det vänt! Har fått lägenhet. Har jobb på gång. Har hittat en tjej som är intresserad av mig. Men vi ska ta det långsamt. Vill inte göra något förhastat. Men allt känns så bra med henne. Nu kan man äntligen tänka på annat. Nu kommer nog allting bli bättre med Maria också. Hoppas att jag aldrig kommer förlora henne som vän.
Vet att jag har gjort misstag men det har varit riktigt tufft. Tuffare än vad jag trodde det skulle bli. Men nu ser jag positivt på saker. Jag ska klara av det.

Jag tackar alla mina vänner som har ställt upp för mig. Nämner inga namn så blir inga glömda. Ni vet vem ni är!
Tack Sanna för att jag har fått kontakt med dig såhär. Gillar verkligen att prata med dig. Hoppas man får träffa dig snart! Riktigt längtar efter det.
Hade så mycket jag ville skriva men nu står det still... Får skriva mer en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0