Osäker på livet...

Känner mig så fruktansvärt osäker på livet nu... Allt går åt helvete... Bowlingen gick inte bra i helgen... Tog slut med Maria i fredags... Ingenting går min väg. Får se när det ändrar sig... Vill bara att allt ordnar sig. Att det blir jag och Maria. Hon blir anställd på Regis. Jag får jobb någonstans. Så vi får råd att hitta på roliga saker. Unna oss lite lyx ibland. Det har vi inte kunnat göra. Det enda jag önskar är att det blir jag och Maria igen. Om det blir nu eller om det blir om ett par månader. Spelar ingen roll bara det blir vi igen! Det är det enda som betyder något för mig! Du är mitt allt!
Det går inte att beskriva med ord hur mycket jag älskar dig! Jag offrar mig med att skaffa barn för din skull! Jag har ändrat mig med att skaffa GD. Jag såg Blixten och jag blev förälskad i den hunden. Blixten då alltså! Kan säkert bli det i en annan också. Men jag har inte sett en fin GD innan jag såg Blixten! Blixten var något extra! Var något speciellt med han.
Snälla, Maria! Jag älskar dig! Vill leva mitt liv med dig! Förlåt mig för allt jag har gjort! Jag har gjort många misstag! Önskar jag kunde spola tillbaka tiden och ändra på det som blev fel! Jag ber så mycket om ursäkt!
Kan inte leva mitt liv utan dig! Du är mitt ljus! Du som håller mig vid liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0